c'est parfait


Jag vet inte alls hur det var när det var det som var. Det som var det var som det var och kommer aldrig vara. Det som var det som aldrig var har varit.


Man blir såååå lycklig när man inser att man börjar en timma senare än vad man trott. Det innebär för min del att jag kan spela sims liiite längre..

Igår skulle jag gått på bio med tre vackra damer. Men det blev ingen bio. Det blev Linnéterassen, och två cider senare kändes allt perfekt. Jag insåg hur lycklig jag faktiskt är, och insikten om det är så fin, så fin.

Idag känns det också bra. Mina hundar snarkar för tillfället ikapp i min säng och jag kunde inte önskat mig något annat just nu. Mina hundar är kanske inte perfekta i praktiken alltid, men just nu är allt ren perfektion!

eRk6Ov on Make A Gif, Animated Gifs

Kommentarer
Postat av: Mamma

Gosevovve och gosejossan! En puss av zorro kan ju annars man lätt bli yr av... den andedräkten heter duga!!

2011-09-22 @ 07:57:33
URL: http://wirrewipp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0