jag är inte bitter


Det är en sån dag då man inte riktigt vet vad som ska hända fast att allt ändå är så kristallklart. Som att ugnen ser ut som Jerusalems förstörelse och tvättstugan ser ut som tusen svåra år... 

Jag vet inte varför jag alltid ska skjuta upp saker. Varför gör jag alltid klart saker i sista stund? Jag har analyserat mitt beteende och kommit fram till att jag gillar att jobba under press. Fast är det verkligen så? Det kan hända att jag felbedömt hela situationen.

Nåja. Även solen har sina fläckar. He he...

Igår reflekterade jag mycket över det här med att "vara sur". Det är ett fenomen skulle jag vilja påstå. Hur som haver, det är inget jag känner för att gå in på just nu. Men jag vill bara säga att jag är en person som sällan blir sur. Det händer nästan aldrig faktiskt. Eller sur kanske man kan bli, men det är inget som håller i sig. Jag är "sur" i max 10 sekunder. Fantastikt! Jag förstår verkligen inte meningen med att "vara sur". Sluta opp mät!

Kyssen, kramen, syns på staden!


rbwJVI on Make A Gif, Animated Gifs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0