holy moly, you're so funny, you crack me up


Jag åt två gudomliga mackor. Jag stekte kantareller och åt nästan ihjäl mig.. Frosseri är en dödssynd har jag hört!

Det bor en förkylning inom mig som inte riktigt vill utvecklas. Helt plötligt kan den explodera och jag väntar med spänning. Försöker fokusera på andra saker. Som att jag är ganska så bäst på wordfeud, detta världsomfattande fenomen. Börjar tröttna på att vinna över alla, hö hö. Jag är så sjuuukt ödmjuk så det är galet! Finns det något man kan säga som är mer fel än det i kursiv text?

Tittade på reprisen av Debatt förut och skämdes över det respektlösa beteendet som osade i studion. Fy skäms! En diskussion går inte ut på att höja sin röst så mycket att det till slut blir ett ordbajseri av skrik och gap. Pinsamt..

Känner mig jääkligt tråkig för tillfället. Oinspirerad. Som jag skrev igår, nollställd! Försökte rita igår, det gick inte. Försökte spela gitarr, låg i sängen med en gitarr över kroppen utan att röra strängarna. Tänkte gå ut och fota, gjorde det inte! 

Fan. Jag går och städar badrummet istället..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0