att bränna pengar


Ja precis. Jag har alltid varit snål, ekonomisk, kalla det vad ni vill. Något har hänt. Jag har börjat tjäna pengar och i och med det har jag fått ett helt nytt perpektiv på saker och ting. Jag skulle inte vilja påstå att jag någonsin har varit snål när det gäller andra männsikor. Givmild skulle jag nog våga säga att jag är till och med. Men när det gäller mig själv har det alltid svidit att bränna pengar. Men det har alltså ändrats nu. Till viss mån i alla fall...

Dit jag vill komma är att jag idag köpte något som jag velat köpa länge men som jag liksom heller inte velat lägga pengar på. Men idag, när jag provade dom och kände hur hjärtat slog ett extra slag och hur jag blev alldeles varm i kroppen, då visste jag att det var läge att slå till. Så nu är dom mina, bara mina! Vackrare skor får man leta efter. Jag ska vårda dom ömt och smörja in dom med skokräm så ofta som de vill. Jag känner mig, en aning fattigare, men ganska mycket lyckligare!


så äckligt materialistisk!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0