world's smallest dog


Jag ska spendera kvällen i GHB-hålan med de bästa + "Nöffe the pig". Så länge jag slipper grisen är jag nöjd!

Förut när jag glodde på tv3 kunde jag inte sluta lipa åt ALLT jag såg. Först var det Oprah, sen något annat och till sist det absolut snyftigaste snyft-programmet på denna planet, Extreme Home Makeover. Jobbigt läge. Blött också, av allt tårar. 

På söndag är det avslutningsfest på Liseberg och det ska bli kul. Det finns ju några som är riktiga stjärnor som jag bara vill krama hela festen. Tänker som vanligt dissa de högklackade för lite mer bekväma skor. Dr. Martens känns som en bra idé tycker jag! Så kan jag trampa på folk också, om jag skulle vilja... Svammel svammel!

Känner att jag måste göra något av nytta innan jag ska ta min lilla båt till Järntorget. 

Pusss


iSTxtL on Make A Gif, Animated Gifs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0