stick du stygga spöke




Känner mig produktiv och improduktiv. Känner mig glad och ledsen. Känner mig arg och helt tillfreds.

Jag borde ta tag i saker. Komma på vad jag vill göra med mitt liv och sådär. Fast ändå inte känna stressen. Jag borde skriva en bok om hur man tar hand om ett hushåll. Kanske en kokbok för nybörjare också.. Jag kanske borde bli hemkunskapslärare?

Det skulle vara kul att öppna ett hunddagis. Eller börja med möbelsnickeri. Rättsläkare hade kanske vart något?
Har en känsla av att jag tittat lite för mycket på TV...

Imorgon ska jag betala räkningar, städa, tvätta och kanske krydda upp dagen med sushi-lunch? Visst låter det som att jag är 40 år och singelmamma...? Visst känns det som att jag klagar...?

Jag tror bara det handlar om att jag inte kan få ut den där tummen som tycks ha vuxit fast där bak. 

Finns många jag saknar just nu också. Speciellt min storasyster. Ska våldgästa henne någon dag och sova över. Hon får allt att kännas så enkelt för hon är så bra och klarar vad som helst. Hon är min hjälte, och en dag vill jag bli lika stark som henne.

Ska försöka bli en rolig bloggare också och sluta vara så här deprimerande.

Kisses och bajses

Kommentarer
Postat av: Jennipher

Älskade!! Kom och våldgästa precis när du vill!! Mysigt vi kommer ha det!! :D Jag saknar er jätte mega mycket!!

2011-10-06 @ 02:32:48
URL: http://jeennipher.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0