om det kliar i näsan, ska man klia då?


Ja minsann. Livet och alla dess frågor. Jag mår i alla fall alldeles förträffligt, till skillnad från så många andra på t.ex. Facebook. Håller VM i klagande på eller vad har jag missat? Är det inte tandvärk, så är det dödslängtan, och är det inte det så är det trötthet. Fy för den lede vad jag avskyr självömkande och rop på uppmärksamhet av det slaget. Bläbläbläbläblbläbläblä för kryptiska statusar med en underton av "se mig, hör mig, rör mig". Köp en ny cykel, cykla bakom en annan skog eller köp er ett liv. Fan, ryck upp er. Tänk för i helvete på de stackars barnen i Afrika......!

Jag tror ni förstår vad jag menar.

I lördags var jag på Chalmers och dansade, pratade med stora uppblåsbara snoppar, hällde ut en blå drink som jag blev serverad och fick 20 spänn till mat av en okänd man. Det var en fin afton och jag slutar aldrig förvånas då jag dagen efter vaknar upp utan några som helst symptom av bakfylla. Vilket fantastiskt fabulöst liv jag lever, trots allt!

Jag ska bege mig till den lilla, lilla staden som börjar på K och slutar på backa för att käka Siam-mat med min fagra vän Hanna. Det är gott med thai.

Livet är precis så gott man gör det till. Herrå!


HUp3bX on Make A Gif, Animated Gifs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0