ibland kräks jag




Sekter är inte bra. Sekter äcklar mig. Jag vill aldrig tillhöra en sekt. Sekter är för vilsna människor. Sekter är dumma. Jag gillar inte sekter.

Idag har jag gråtit fyra gånger. Första gången var när jag tittade på Extreme Home Makeover, de tre andra gångerna var när jag tittade på Grey's Anatomy. Måste sluta lipa sådär. Eller det kanske är bra att gråta en skvätt om dagen. Vet inte riktigt varför jag blev en sån som alltid gråter för fjant-saker och sällan när det verkligen skulle behövas. Eller jag kanske gråter då också? Fast jag har aldrig varit den där fjantiga tjejen som gråter så fort hon får ett litet skrapsår. Jag tror det har och göra med att jag som liten ofta kände en sorts skam över att gråta. Fast å andra sidan har jag inte gjort någon djupare analys av det där...

Just nu känner jag ett visst illamående som inte bådar så gott. Jag vet ju att KRÄKSJUKAN härjar och alla fruktar ju KRÄKSJUKAN, så också jag, fast jag intalar mig själv att det bara är något joks med magen som kommer gå över under natten. Positiva tankar!

Spy, kräkas, vomera, kasta upp. Synonymer är väl härliga! Allt hade vart så enformigt annars...

Jag är i alla fall sååå jäkla ägig på wordfeud. Ägig är förresten inget ord. Krossar alla i min väg ba sådär. Alla ord under 20 poäng är dåliga ord!

Jag borde sova och drömma om något fint. 

Kyss og klem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0