höstig, hostig


Jag har kommit fram till att det nog ändå är hösten som tilltalar mig mest. Det är en vacker årstid på så många sätt. Regn och rusk ena dagen, strålande solsken den andra. Alla färger är så otroligt vackra och jag blir alldeles varm och lycklig inombords av de röda, gula och oranga tonerna från alla träd och växter. Hösten har en speciell lukt också, våta löv och svamp. Och att plocka svamp är för mig total avslappning. Lyckan när man hittar de där små gula godingarna i skogen är obeskrivlig...

På hösten finns det också så mycket fina kläder i butikerna som får mina ögon att tindra. Monki är som alltid den klara vinnaren för mig och jag slutar aldrig förvånas över deras makalösa kollektioner. Inte för att vara den som är den, men jag kan ärligt säga att jag varje dag har på mig något från Monki, om de så är ett par strumpor eller en halsduk.

Ja mina vänner, detta inlägg blev en kärleksförklaring till både hösten och min älskade, älskade favoritaffär.
Jag tänkte avsluta det hela med att visa er mina favoriter i höst, som jag mer eller mindre bor i.

Allt är från Monki, och det går inte att inte älska det!


färgerna, materialet, värmen




förstoringsglas och allt, perfektion! ♥


no words needed! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0