hemmafrun




Jag går verkligen in för hela den här hemmafru-grejen. Ska alldeles strax köra ett varv runt lägenheten med min kära vän dammsugaren. 

I söndags var det alltså avslutningsfest för alla oss Lisebergare och jo, det var trevligt och kul minus alla jävla koriander. Indisk buffé... Hur gick tankegångarna där? Jag var vrålhungrig och till min stora glädje fick jag senare på kvällen en cheese på köpet på donken. Jag vågar säga att det var det som gjorde mig lycklgast på hela söndagen. 

Jag ska försöka anmäla mig till någon kurs som jag vill läsa till våren. Har så mycket olika funderingar i huvudet så det känns helt trassligt i skallen. Men det är spännande!

Just nu längtar jag så otrooooligt mycket efter mitt sims-spel. Till mina vänner: jag kommer inte ha tid att ses framöver! Fatta grejen att kunna ha hästar och hundar och katter till sina simmar?!?!??!?!??!?!!!!

Madness!

Jaja. Det är några dagar kvar tills det anländer. Kan. Inte. Vänta!

Funderar över att gå ut i köket och koka ihop en bananflugebomb. Min döda-dom-med-köksspray-taktik funkade inte så bra. Blev mest kladd...

Orvar korvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0