a monkey needs to dance and so do you




Blev megabesviken när sims-spelet inte låg i brevlådan. Tear!

Mennnnnnnn det gör inget när det regnar och livet känns bra ändå. Storhunden sövdes förut för att klippa björnklorna, så ah, hon är kola-seg i huvudet. Hon är ungefär som en robothund som man måste styra överallt. Hon kissade på sig i sömnen också. Fräsch. Vad vore livet utan vår kära tvättmaskin?

Jag tror att ett ben håller på och lossna från min säng. Det är ett visst magpirr man känner när man ska gå lägga sig på kvällen, med ovissheten om man ska braka ihop med sängen eller inte. Vardagsspänning!

På lördag börjar ÄNTLIGEN Så mycket bättre igen och kombinationen av människor den här gången är ju helt MAGISK!! E-type som jag tack vare min älskade mamma kan varje låt av och Timbuktu som jag börjat fatta tycke för, och Mikael Wiehe och..... Jesus Krisuts vad det här kommer bli bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0