the world goes dancing



pimp myspace


3 dåliga saker:

- har feber och kunde inte jobba idag. det suger!
- är risig i kistan också. no need att säga mer så att säga.
- mitt lakan är alldels för litet för min säng och korvar ihop sig hela tiden. det är enerverande.

3 bra saker:

- jag kollade kontot förut. hade bävat för det. blev positivt överraskad!
- är i ett underbart magnetic fields-mode just nu. åh vad jag älskar sönder det bandet. åh vad jag älskar sönder Stephin Merritt!
- jag har bestämt mig för att införskaffa en ny gitarr. en akustisk nylonsträngad. inget märkvärdigt alls. jag är en komplicerat enkel människa...... det har vägt mellan en gitarr eller ny kamerautrustning. vem vet, efter sommaren kanske jag har båda delarna? det blir dock ett pyssel att få plats med en till gitarr på väggen. jag kanske måste tvingas att flytta ner my very first guitar till källaren. poor little thing... 

3 saker som jag plötsligt oroar mig för:

- min fisk försöker begå självmord. han vill hoppa ur sin skål, tror jag. det plaskar i alla fall ovanligt mycket från hans lya...
- jag börjar bli blind, eller åtminstone känns det så. jag har börjat se så dåligt på äldre dagar. att gå till optikern känns så omotiverat..
- tyckte precis jag såg något svart i min säng. något svart med åtta men ingen utan svans. en spindel? i min säng? men det kan också ha varit ren inbillning...

3 andra saker:

- det ska bli gott med sill imorgon.
- alla mina klockar går några minuter före. som mest, 15 minuter.
- om min hund snarkar för högt fräser jag bara som en katt, då slutar han. jag tror jag har övet upp det där fräsandet så bra att jag till och med gör det i sömnen..


godnat mine venner




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0