free day



Yeah man, det är fredag och jag är lika ledig som byrackan. Jag behöver göra absolut ingenting egentligen, kan vara precis hur passiv jag vill.

Men jovars, visst låg jag på mina bara knän och skrubbade hela hallen från golv till tak förut. Det känns ändå bra att vara lite produktiv även fast man är ledig.

Jobbet går för övrigt bra förutom att jag fick ett mental breakdown igår på Skjutbanan. Men sånt händer väl? Kanske? Eller? Det har hänt? Jag har inlett en komlicerad relation till det spelet. En slags hatkärlek. Skjutbanan kan vara rolig. Skjutbanan kan vara tråkig. Lite sådär ungefär ja.

Hur som haver. Jag trivs hur bra som helst som Lisebergare. Faktsikt. Det er godt!

Just nu överväger jag att gå ner till Tempo och köpa cheddar/chili-chips inför kvällen. Jag tänker som så att det är ju ändå fredag och en påse chips är ju faktiskt alldeles förträffligt då... Jag kan ju ta med den lilla rackaren till hund som sällskap. Ni skriver ner det här va?

Jag borde ringa min lilla mormor också och fråga om hon vill träffa sitt lilla barnbarn imorgon. Jag känner att mitt goa presentkort på Monki vill spenderas upp + att jag har en eller annan femhundring att bränna i någon av mina favorit second-hand-affärer (lär mig aldrig hur jag ska få ihop det där ordet.)

Jaja. Livet leker, jag simmar lugnt och nu ska jag ta en promenix.

Kyss og klem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0