elefantpung


Mina drömmar tycks bara besto av jobbrelaterade grejer nuförtiden. Igår drömde jag att jag var tvungen att lägga i en tia i ett myntinkast för att få sova. Sen blev jag väckt när tiden var ute och då var jag tvungen att lägga i en ny tia, och sådär höll det på. Sjukt jobbigt..!

Imorgon börjar jag jobba klockan tre. Hade utan svårigheter kunnat sova hur länge som helst imorgon men när man är en vuxen kvinna med ansvar är sådant inte möjligt. He... Rummet städar inte sig själv och så där ni vet. 

Ne, sova kan man göra när man dör. Fy vad bittert det låter att säga så. Jag kan ju faktiskt sova precis just nu om jag vill, ändå sätter jag på datorn och skriver detta inlägg som inte ger någon någonting egentligen. Jag har fel på hjärnan.

Nu ska jag sova bestämmer jag.

Pusshejleverpastej



Kommentarer
Postat av: saraaaaaaaaa

hahaha klockren dröm! Vet att jag drömde jättemycket om Åsa hembageri när jag började där, hade en återkommande tårtdröm som alltid slutade i kaos. Det är inte lätt :(

2011-06-23 @ 13:18:24
URL: http://runfattyrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0