bland raketforskare och andra


people say I'm different now
they say I might be from the moon

Från och med idag kära vänner, är jag ledig i fem dagar, det är nice! Jag hade planer på att förvandla mitt kaos-artade rum till ett paradis, men latheten tog tyvärr över. Men jag tror på morgondagen........

Jag var impulsiv för en stund sedan och klippte lugg. Det händer lite då och då, några gånger om året kanske. Ganska skönt känns det. Jag kände väl helt enkelt att det var dags för en liten förändring.

Imorgon är det återigen kaninparty och eftersom förra gången blev något misslyckad hoppas jag att morgondagens partaj blir lite vassare. Men det är väl som man säger, allt blir vad man gör det till! Jag insåg precis att jag inte har så mycket alkoholhaltigt dryckesintag hemma. Varför planerar jag så dåligt? Det får bli bubblig chardonnay från studenten helt enkelt. Man tager vad man haver!

Ja, och så här ungefär blev håret:



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0