holy macaroni




Klockan är snart 2 och jag känner att jag måste uppdatera mina nära och kära och inte så nära och inte så kära om hur läget är med mig och allt som snurrar i min skalle och utanför..

Idag vaknade jag upp och kände att min lejonman ville leva fritt, den har ju trots allt varit instängd i en hårsnodd på sista tiden och det kan ju knappats ha varit behagligt. I alla fall, dit jag vill komma är, vart vill jag komma?

Så här är det, just idag känner jag mig ganska så tillfreds med livet. Är det inte helt fantastiskt? Jag fick dela ut en stjärnvinst i Ringleken och jag fick klappa en stor och vadderad gosedjurshund som någon fantastisk människa vunnit i Skee-ball.

Jovars, det finns så många små glädjeämnen i livet som man bara vill ta vara på och spara i minnet. Jag är verkligen inte bitter och jag förstår mig inte heller på bitterhet egentligen. Varför väljer man att vara bitter när man kan vara glad och energifull? Men tro nu inte att jag är nån jäkla duracell-kanin, eller jo förresten, tro det, men gå inte på den falska marknadsöringen att vi aldrig laddar ut. Så att säga...

En annan sak...

Jag tycker det är så fantastiskt underbart när någon kommenterar mitt ordbajseri här på bloggen, men jag hade tyckt det vart ännu trevligare om man vågade skriva vem man är. Se såja, skäms nu inte över att ni läser innehållet på denna sida. Alltså, om ni nu, av någon underlig anledning inte vågar skriva ert namn, kan ni inte ge mig en ledtråd eller något dylikt på vem ni är?

Eller så skiter vi i det och fortsätter att vara så där trevligt anonyma. Lite mystik i vardagen skadar ju trots allt inte...

Kyss og klem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0