dream a little dream


graphic myspace at Gickr.com

Imorgon börjar jobbet igen efter tre dagars ledighet. Jag är taggad, ohja, och nej det var ingen ironisk underton i det uttalandet. Jag inser att jag har ett helt fantastiskt arbete. Vill jag tillbaka i vinter och nästa sommar? Självklart, om jag får vill säga.

Igår såg jag Inception (reeeeeeedan???) och jo, den var väl något speciell, men jag tyckte om den. Jag blev kär i Arthur (Joseph Gordon-Levitt). En riktig mumsbit! Idag funderar jag på Shutter Island, men jag tvekar eftersom jag har hört att den är kass. Vilka problem man kan ha i det samhälle vi lever i.....

Min kära mor kikade precis in i mitt rum och sa:  "När man blir rädd för sin egen fis är det dags att gå och baja!" Klok kvinna det där! Hon kom även fram till att håret på benen växer extra fort under sommaren. Jag är beredd att hålla med henne, för visst känns det så? 

Jag hade en märklig dröm inatt:

På något vänster drömde jag att vi flyttade tillbaka till Mölndal, för att vi tröttnat på vår utsikt här? Jag var inte särskilt arg, jag var mer berusad..? Helt plöstligt i drömmen befann jag mig på Mölndal station, och alla de människor som en gång gjort mig illa stod som träd, likt en alé, och mitt i var jag och dansade Hare Krishna-dans.

Jo, jag skulle nog vilja kalla det mardröm, minus Hare Krishna-dansen då, för hur episkt hade inte det varit? Aldrig, aldrig, aldrig vill jag tillbaka till Mölndal och dess äckliga gator. Jag är såå över det stället. Mölndal är en stad som inte borde få kallas stad utan snarare håla. Jag borde skicka ett förslag om namnbyte till kommunen. Mölndal borde döpas om till Bajhålan, eller Analklådhålan, eller Rännskitehålan... Tål att tänkas på!

Hur som haver, jag tror att Inception påverkade mig. På nåt konstigt sätt...

Nu är jag extremt sugen på något sött, jag får gå ut i köket och se vad jag hittar. Kanske, kanske gömmer sig Joseph Gordon-Levitt i ett av köksskåpen? Hö hö...

Puss





Kommentarer
Postat av: Sara

alltså, Shutter Island suger INTE! Om du tycker handlingen suger så kan du ju alltid kolla på Di Caprio, han vet ju vad han gör liksom!



Och Mölndal är analen i analen typ. hatar när tåget stannar där, tar bara massa tid ;) Puss babe!!!

2011-07-14 @ 00:07:27
URL: http://runfattyrun.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0