long time, no see




Hänger du här ofta eller? Jo, ja eller nej, inte så mycket längre kanske. Det är lite sorgligt att min kära blogg håller på att förfalla. Allt falerar, kollapsar, krakilerar, dör. Nej vad drastiskt, här ska inget dö!

Jag skapade en ny header. En bra början på ett återupplivande! 

Mitt liv består av jobb just nu, och jag har ingen som helst anledning att klaga på det egentligen. Mitt jobb är bättre än bäst i mångt och mycket. Det kan vara intensivt och aningen påfrestande ibland. Men vad gör det i det stora hela?

Det är hemskt tråkigt att jag inte hinner med mina vänner utanför Lisberg så mycket. Kan vi inte allihopa ta och flytta in i ett stort hus ha bilda ett episkt kollektiv?? Jag hade älskart't. Så länge det hade funnits en liten städskrubb eller något som jag kunde gömma mig i emellanåt...

Jag kom idag på att jag vill resa till öde platser och/eller besöka hemsökta hus. Det är synd att jag inte känner någon som delar detta intresse med mig. Är det inte sjukt fascinerande med helt glömda platser? Hela samhällen som bara är helt tomma av olika anledningar? Tomma hus och andra byggnader som bara står och förfaller? Jag vill såå gärna åka dit, till de ställena. Någon som är på?

Annars då? Jo det är bra, jag går och sjunger på Timbuktus nya låt hela tiden. Resten av ditt liv kan vara världens bästa 'fuck you and fuck off'- låt som finns, och jag är inte ens arg på någon? Och jag gillar inte ens sådan musik särskilt mycket? Besynnerligt!

See ya, wouldn't wanna be ya...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0