fick hatt, fick fnatt



Jag älskar min hatt!!! 100 % ylle, perfekt i värmen... Jag önskar jag kunde säga att jag älskar min lugg också, men jag har inte riktigt bestämt mig för vad jag tycker om bortfallet av mitt hår, he. 

Det var otroligt trevligt igår. Takterasshäng, Vino, Trädgår'n. Det finns så mycket trevligt folk omkring mig och det är så fantastiskt. 

Jag ska hem till mitt hjärta Matilda sen och bara mysa järnet. Är så himla nyfiken på hur lägenheten ser ut. Det är riktigt nice att vara ledig har jag kommit på, även fast jag älskar mitt jobb. 

Pyss





Kommentarer
Postat av: Mamma

Så jäkla fin är du!! Pyss tillbaka!!

2011-07-10 @ 21:12:25
URL: http://wirrewipp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0