sluta dröm om det ljuva livet




vi kommer aldrig va med om det!

Men ändå är det så skönt att vara där... Kom och ta mig därifrån. Någon?
Fast vi vet ju alla att jag aldrig kommer lämna min fantastiska drömvärld, som jag byggt upp under så lång tid. Min utopiska värld som är full av kärlek och Devendra Banhart-kopior som bara öser kärlek över mig. Bara mig! Ack vad fint det är där...

Jag tänker unna mig spanskt och gott sällskap ikväll. Vino tapas med Lisa för att vara exakt.
Så kan vi filosofera om livet tillsammans och grubbla över allt som man grubblar över. Snubblar. Fördubblar. Bubblar. 

Jag tycker för övrigt att denna låt är helt fantastisk. Begåvad tjej, hur bra som helst live. Jag vill dansa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0