det er godt!


Idag kom jag att tänka på följande:

- Det var inte utan anledning som jag för några år sedan började lyssna på Gorillaz.
- Det var heller inte utan anledning som jag fastnade så vansinnigt mycket för mina vänner. Jag älskar er, ni är obeskrivligt bra!
- Mitt mål i livet är att ha kul och att till slut bli ett skojfriskt spöke när jag dör.
- Jag borde bli festfixare. Eller chef. Eller diktator. Eller nej förresten, inte det sistnämnda...

Och nu över till något helt annat, för att min webcam är ett stort glädjeämne i mitt liv.





Kyss og klem


Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha fy fan va du är tjusig!! Blir ju nästan kär i dig ;P

2011-04-13 @ 22:05:43
URL: http://gammaltochnytt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0