det är inte meningen att jag ska vara snygg här




men på något sätt är jag är det ändå.

Söndagar, söndagar, söndagar... Man är ledig, men samtidigt så medveten om att man inte är det nästa dag och det suger, som man säger på ren svenska. Jag menar, man njuter liksom inte av sin ledighet fullt ut.

I fredags hade jag stora visioner om att denna helg skulle innehålla ambitiöst pluggande från min sida. Så blev dock inte fallet! Jag känner mig så djävulusiskt skoltrött nu och jag jag har inte den blekaste om vart jag ska hitta min inspiration och motivation till att ta tag i alla skit... Snälla, ge mig en rejäl spark i röven, någon?

Jaja, jag får väl glädja mig åt något annat så länge, som att jag har ett fint hem, och och en för liten garderob med för mycket snygga kläder i. Lagom ytligt sådär, men jag orkar inga djupdykningar just nu. Om ni förstår.

Adjökens och god natt på samma gång. Vi hörs väl imon, eller något...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0