sucker



du säger att jag varit elak, alltid har jag varit rak.


Jag har jobbar sista dagen på Lisberg. Jag har klippt mig. Jag har ätit sushi. Jag har sovit. Jag har vaknat. Jag har skrattat. Jag har inte gråtit.

Annars då?

Jag vill spotta gult snus-spott på vissa. Om jag ändå snusade... Jag får väl helt enkelt leva med det faktum att vissa inte vill bli omtyckta. Jag får glädjas åt att jag alltid kommer vara den där sjukt töntiga tjejen som inte fattar hur man ska vara för att vara "ball" och "inne". Det är en skön känsla att vara sådär genuint nördig som jag är. Det är skönt att inte behöva dölja att jag lyssnar på High School Musical-låtarna då och då. Det är så fantastiskt att ena dagen kunna umgås med en rosa girly girl och nästa dag ta en fika med en svarthårig rock-tjej. Att inte begränsa sig liksom.. Ta lite av varje och på så sätt få ut det mesta av allt!

Livet. Man väljer själv helt enkelt! 


Kommentarer
Postat av: sara

du är söt!

2011-09-28 @ 23:17:53
URL: http://allsheeverwanted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0