hippie hey ho



Funderade på att slänga in gosbollen i tvättmaskinen förut. Hade även diskmaskinen i åtanke. Han är så sunkig! Han har till och med tuggummi i pälsen? Vanvård minsann, jo då!

Ne fy, jag ska ta tag i det så fort som tiden ges, och nej, det blir inte imorgon för då är det teater som gäller. Hade hellre vinat de timmarna, eller ah, tvätta gosbollen då...

Jag känner mig så hippie fantastic i håret. Äntligen har jag en frisyr som stämmer överens med hela min livsfilosofi, vad den nu är?

Wasabi? Det är för övrigt oerhört gott, kittlar av någon anledning dödsskönt i näsan när man äter det. 

Jo men det känns stabilt just nu. Imorgon är en annan dag, kom till mig i skolan, köp en biljett, ge mig en kram om ni vill. Kärlek är så fint tycker jag!

Tjollahopptjollahej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0