Jossans Makalösa Måndag


Jag var ute på en promenad och grämde mig över den stundande ensamhet jag denna måndagskväll ska få uppleva. Min hund är inte mycket till sällskap ska jag vara ärlig och säga. Han sover och snarkar om vartannat, något jag inte känner för...

I alla fall. Under min promenad försökte jag komma på alternativa lösningar för att min måndagskväll blir så bra som möjligt. Jag har min dator, jag har ett kylskåp med mat, jag har en tv, jag har böcker, jag har ett badkar och två toaletter. Visst överlever jag. Det, av mina förslag, som tilltalade mig mest var att spendera kvällen tillsammans med min blogg. Det är faktiskt inte så dumt. Inte dumt alls!

Min plan är att skapa listor av olika slag, allt för att jag inte ska ha tråkigt, och allt för att ni läsare ska ha något onödigt att läsa. Så titta in lite då och då under kvällen för att ta del av ett gäng episka listor!

Det kommer bli makalöst!

forgifs.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0