appsolut


Min första lista för kvällen blir en lista över bra appar som jag vill tipsa om.
Willkommen!




Instagram: Alla som har en Iphone och någon form av fotointresse, ladda ner appen nu! Man blir liksom lite beroende av att dela med sig av sina foton, och än mer beroende av att få respons på dom. Jag älskar Instagram litegrann vågar jag påstå. Foto är en fascinernade konstform som i alla fall jag inte kan få nog av. Därför är Instagram perfekt för mig!




Shazam: Ni vet när man hör en låt som man faller sådär pladask för men inte har en aning om vart den kommer ifrån, då är Shazam den ultimata appen. Den spelar in musikstycket och man får sedan information och annat om vilken låt det är. Helt fantastiskt! Man kan också synka sitt Facebook-konto till appen, om man känner för det vill säga..




Twitter: Jag har insett att Twitter-appen är perfekt för mig och mina tankar. Det jag känner är för onödigt för Facebook och bloggis skriver jag på Twitter istället. Perfekt!




Allakartor: En helt makalös app faktiskt! Letar man efter ett bra fik, en trevlig resturang, en mataffär eller nåt helt annat, då är Allakartor helt fabulous. Den letar upp de närmsta ställena och visar hur man kommer dit. Kan det bli bättre?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0