ibland vill man bara kasta en möglig banan i väggen och se hur bananmoset långsamt rinner ner och bildar en fin liten pöl på golvet


Imorgon åker mamma och Tony till Milano. Mormor är här och ska mysa med oss medans dom är borta. Jag fick en räkning från telenor idag. En till räkning. Jag hade redan en. Nu har jag två. Plus en gammal. Tre räkningar alltså. Jag kan faktiskt, helt ärligt, säga att jag hatar telenor just nu! Men det är inget jag orkar hetsa upp mig över at the moment...

...för jag har ett underbart historiaprov att plugga till + en fantastisk projektrapport att bli klar med. Men oj, höll ju nästan på att glömma av det utsökta språkhistoriaprovet på fredag också.

Varför hänger jag här på bloggen?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0