chalmerister


Jag är nästan säker på att Britney Spears kommer stå överst bland mina top artists på Spotify denna vecka, och på något sätt tycker jag det är fint. Det påminner mig om en mycket trevlig kväll.

Jo minsann, visst var det trevligt här hemma, men jag kände att jag ville göra något mer av lördagskvällen. Jag var party- och danssugen. Så med noll förväntningar begav sig jag, Hanna Banana och Matilda till Chalmers. Vi tänkte att det är ju i alla fall bättre än inget...

En illaluktande lokal full med långhåriga och glasögonbeklädda datanördar var det jag hade i huvudet. Som tur var besannades inte mina tankar. Det var förvånadsvärt många snygga killar där, musiken var bra och lokalen var trevlig. Jag fick dansa, jag fick skratta, jag fick dricka öl och jag fick komma hem halv 7 på morgonen.

Allt var så bra igår. Idag är det sämre med huvudvärk och så där. Men det är en del av kakan så att säga..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0