javisst


Mmmmums vad det är skönt att bara vara såhär på söndagskvällen. Sen är jag ledig i fyra dagar och det känns helt makalöst bra! Imorgon ska jag ta mig an ett slags flyttningsarbete. Min käraste storasyster har lämnat boet och det innebär bland annat att jag får större rum. Fantastiskt! Jag kan i och med det utöka min vinyl-vägg samt köpa ett fint loppisfynd av något slag. En tjusig sittmöbel kanske? 

Det ska bli intressant att se hur jag löser allt vad sängflytte och antennkabelfix innebär. Men jag är ett händigt kvinnodjur så mina förhoppningar är relativt stora!

Imorgon händer också en annan stor sak. Jag ska börja träna på Friskis och jag förväntar mig att denna typ av motion blir kontinuerlig. Men jag har ju skaffat mig världens bästa träningskompis och tillsammans kommer vi bli snyggast på Norra Älvstranden och sedan kommer vi utveckla superkrafter och tillsammans erövra världen.....
Fast det räcker egentligen med att bli mer fit for fight och må bättre. Så det är mitt mål, att må bra och känna sig bra! Träning är bra!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0