en nöt flera nötar


Här är en lista över saker jag ser fram emot. Den kan innehålla spår av nötter också!

- Ikväll ska jag titta på sista avsnittet av True Blood, jag får sedan vänta ETT HELT JÄVLA ÅR på säsong 5. Förstår inte riktigt hur jag ska klara av abstinensen. But still, jag ser såå fram emot en ny säsong fullspäckad med Alexander Skarsgård aka Eric Northman. Mmmmm!

- Den första oktober ska jag och mina bästa fira Jessica och det ser jag fram emot! BIG TIME!

- Jag ser lite fram emot julafton faktiskt. För i vår familj gillar vi det enkla. Alltså, det är inte fler mostrar och fastrar än nödvändigt, faktum är att det är inga mostrar och fastrar alls. Det är bara vi. Kanske en och annan mormor. Det är mysigt. Men jag ser faktiskt fram emot den dagen då vi är sådär megamånga. Min man, mina barn, mina systrars män och deras barn. Fantastiskt är ordet!

- Jag ser fram emot min, mammas, mormors och storasysters resa till Grekland nästa år. Mormor fyller 70, jag fyller 20. Vilken kombo va! Det kommer bli vin och grekisk sallad varje dag. Ohlala!

- Avslutningsfesten på Liseberg ser jag fram emot. Att klä upp sig lite extra kanske, och umgås med godingar. Det lär ju bli en bra afton!

- Jag ser inte fram emot att gå ut nu. Har det så bra är i hörnet av hörnsoffan. Men min bäääs kissar kanske ner sig snart annars. Så jag går väl ut nu. Blä!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0