quoi?


Min garberob mår för tillfället alldeles förträffligt skulle jag vilja säga, för den har uppgraderats en aning. 
Det är fantastiskt skönt att flanera runt på stan och bara plocka på sig och ändå ha pengar kvar efter. 

Idag blev det både second hand och nytt. Den ultimata kombon! Min lillasyster är perfekt att dra med sig på stan. Inget knussel, ingen stress. Det är så jag gillar det!

Imorgon är det återigen jobb, men det är sista helgen sen är jag fri, eller ledig, eller jag har semester, eller jag vet inte. Det känns skönt i alla fall. Att inte komma dit på ett tag, fast att jag trivs som fisken i vattnet. Jag gillar livet som hemmafru. Städa, tvätta, laga mat! Speciellt laga mat, det är så avkopplande och jag är ju grym på det! Åh vad osvenskt sagt.. Lyckades göra en helstekt kyckling idag stoppad med både äpple, lime och vitlök. Mmmmm!

Funderar på att göra en lista sen. Om både roliga och tråkiga saker. Kan bli kul?

Puss

eG0HJf on Make A Gif, Animated Gifs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0