att koka ris


Ris är överskattat. Det är gott till sushi annars kan det kvitta. Fast jasminris funkar i och för sig....

Jag har inte gjort någon större nytta idag. Har suttit apatisk framför tv:n och käkat clementin och inte haft någon större lust till något.

Men nu står kycklingen i ugnen tillsammans med diverse rotfrukter. Riset kokar, för min syster endast. Hon nobbar mina vackra rotfrukter. Jaja. Ska träffa tre trevliga tjejer sen och försöka hitta något till avslutningsfesten på Liseberg. Känner redan nu att jag inte kommer ha någon större framgång..

Jag är bara allmänt nollställd idag. Men det kan komma en lista ikväll som jag låg och grubblade över igår innan jag slocknade.

Later alligator!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0