du luktar bajs


Nu har jag tittat på vartenda Grey's Anatomy avsnitt som finns i mina ägor och är därmed ikapp säsong 8 som sänds på onsdagar på kanal 5. Frågan är om jag ska skaffa fram säsong 8 också... Fast det blir inte lika spännande då tänker jag. Det kanske är bättre att få små doser då och då. Mitt sims-spel är i och för sig på väg till mig så jag borde ju klara mig utan min dagliga dos av allt som sker på Seattle Grace Hospital. Industrilandsproblem!

Det slog mig att en del människor faktiskt är genuint korkade trots att man försöker hitta de där smarta egenskaperna. Men man hittar dom alltså inte alltid. Skrämmande eller bara oerhört befriande? 

Jag vet att det inte låter särskilt ödmjukt det jag nu ska säga, men i situationer när man upptäcker att en person inte är så värst intelligent, just då kan jag inte låta bli att klappa mig själv lite lätt på axeln. För att jag vet att jag vet bättre. Usch vilken vedervärdig människa jag är! Eller kanske inte? Ne, varenda kotte klappar sig själv på axeln då och då. Fantastiskt!

Jag kom underfund med vad jag skulle vilja bli för grönsak/frukt om jag någonsin skulle bli tvingad till en sådan förvandling. Avokado! Det finns inget bättre. Jag hade kunnat bli en god guacamole eller kanske legat på en risbädd tillsammans med andra goda sushi-bitar, eller varför inte bara vara au naturelle! Avokado funkar alltid och till allt. En makalös frukt. Eller är det en grönsak?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0