oh l'amour




Idag köpte jag en jacka. Den är grön, den är gosig och den luktar pastellkrita. Jag tror den blir perfekt i vinter.

Jag har fått eksem eller något dylikt på mina ögonlockar. Det kliar och sviiider!! Smörjer in mig med idomin eftersom det är bra till ALLT. Enligt mig. Jag ser fram emot lördag. Chalmers halloweenfest med ett trevligt gäng. Har börjat tvivla på om jag verkligen ska klä ut mig. Det är inte det att jag inte vågar, jag älskar ju att klä ut mig, men jag har ingen bra utstyrsel. Vi får se. Det kanske blir en häxhatt i alla fall.

Bestämde mig för att uppdatera min fantastiska "jag vill ha en synt farsan"-lista. Jag tycker faktiskt att mina favorit 90-talslåtar förtjänar att få vara med i den. Så nu är den nästan ren perfektion. Allt ifrån Kratfwerk till Dr. Alban. Need I say more???????

Det kommer snart ett inlägg om bajs. Det kan ni inte missa. Jag vet inte när snart är men vi får helt enkelt vänta och se. 

Kyss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0