it's not me it's you



Jag kan inte riktigt sätta fingret på VAD det är med detta klippet som ger mig kramp i magen av skratt. Men så är det i alla fall.

Om framtiden och nuet:

Ja mina vänner, jag är snart 20 och jag har under de senaste dagarna varit fullt upptagen med att spela Sims. Detta FANTASTISKA spel! Det går ganska bra, förutom att ett av mina hus blev hemsökt av en spökhäst och en annan familjs schäfer fick loppor fyra gånger. Men det flyter på. Spelandet alltså!

Jag har reflekterat en del över min framtid, fast att jag envisas med att försöka leva i nuet. Men jag tycker det kan bli aningen klyschigt ibland det där med att leva i nuet. Nuet sätts på en jäkla pedestal kan jag tycka. Det finns en dag imorgon och en annan efter det. Jag vill inte vara tråkig på något sätt. Men det är ju så oliiiidligt spännande att tänka på framtiden, för det känns ibland lite förbjudet.

Om vampyrer, typ:

Jag ska på Halloweenfest på Chalmers. Det ska bli kul. Jag vill klä ut mig till vampyr tror jag, bara för att jag är helt besatt av True Blood. Men jag vet inte.

Om fjällrävar och att få barn:


Jag ska köpa en jacka. Funderar på en Fjällräven bara för att dom är såååå jäkla hypade. Eller? Jag vill inte frysa, men jag vill heller inte ha en jäkla Everst-jacka som kan knappt kan röra sig i. Jag vill helst inte ha en svart eller grå jacka. En grön jacka är det som tilltalar mig allra mest. Med fina små detaljer. Fina knappar. En grön jacka, raggsockar och Dr Martens i vinter. Som en jävla miljöaktivist. Om jag fick bestämma skulle jag velat gå i ide när snön kommer och återvända när det knoppar på träden. Jag kan inte hantera snön. Den är BARA mysig om man sitter i en stuga med en tänd brasa och tända ljus. Inomhus, i värmen. Att betrakta det där vita, så långt kan jag sträcka mig. Jag kommer antagligen älska snön någon gång i mitt liv. När jag får barn som vill åka pulka. Då blir man tvingad till att älska det. Ska försöka mig på en hatkärlek kanske?

Om dans:

Jag ska börja anteckna ALLT jag äter på en dag. För jag känner att jag är aningen slarvig i vissa avseenden. Det skulle vara intressant att få veta hur mycket skit jag egentligen får i mig. Att få äcklas lite gott sådär. Att klämma lite på gäddhänget och inse att det är där den där herrgårdsosten sitter och slutligen säga till sitt gäddhäng att det här är sista dansen och sedan spraya håret med hårspray. För det är när man sprayar håret som de där små gäddhängen dansar som vildast. Sluta dansa då! Jag är ej kapabel till att göra armhävningar, men jag har ju de där hantlarna som jag odlar dammråttor på under sängen. Dags att damma av dom?

Guten nacht



Kommentarer
Postat av: saaaaaara

Åh så fint. Det sista du skrev ger mig dock magont. PALLAR INTE TRÄNA. Jobbar på donken typ 5 dagar i veckan. Hur mycket pommes får jag i mig på en månad då. Sick.

2011-10-25 @ 02:42:35
URL: http://lekkreativitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0