Bitterf*tta

1. Varför kan vissa inte bara respektera att man inte vill ha något med en att göra? Varför kan vissa inte acceptera att man inte vill träffas? Varför måste vissa förstå hur man är? Kan man inte bara få vara i fred...

2. När jag åker buss på kvällen vill jag ha det hyfsat lugnt och skönt och lyssna på min musik i fred. Jag vill inte bli störd av någon som inte kan tala i normal samtalston i telefon. Det var snudd på outhärdligt!!

3....och när man ska gå av bussen och den som sitter bredvid en inte kan resa på sig utan bara vrider sig lite lätt, då undrar man hur svårt det egentligen är att lyfta på arslet. Det är inte det ultimata att snirkla sig ur från den alltid lika överfulla 16-bussen. Speciellt inte när man är trött och smågrinig!


Jag kommer sluta som den där creepy cat-ladyn som bor i ett torp i skogen. Men just nu skrämmer den tanken mig inte särskilt mycket. Mitt egna sällskap lockar för mycket. Fast katter är inte riktigt min grej...


TTYN

(känns sååå bra att sluta ett inlägg i rätta Paris Hilton-andan)

Va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0