bananas


Egentligen borde jag vara bakis idag, för jag drack ganska mycket vin igår och jag kom hem vid halv 4. Jag och Matilda var till och med så schtekiga att vi beställde en hel flaska vin att dela på. Med spann och is och grejer. Ibland får man lyxa till det har jag hört..

Jag mår med andra ord väldigt bra idag. Solen skiner och och det är underbart med höst. Jag funderar över att spendera pengar på saker till mitt rum. Det behövs en mysig golvlampa, och en gammal stol som jag kan pyssla med och fräscha upp, sen är jag helt uppslukad av tanken på att ha en fin tamburmajor i rummet. För att hänga hattar, väskor och halsband på. Jag ska helt enkelt ge mig ut på stan och spana efter saker!

Ikväll ska jag käka lantchips och titta på Grey's. Inget annat. 


4Hp2UA on Make A Gif, Animated Gifs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0