and the sky was made of amethyst




Läser bra men hemsk lyrik, lyssnar på Hole och poserar för min webcamera. Det är en sådan dag idag då jag kan göra precis vad jag vill, och jag tänker göra just det.

Jag tänker lägga kyckling i marinad, och hundar i bad. Lera med mera. 

Idag har jag bara gråtit åt sånt som är värt att gråta över. Musikvideon till In Bloom. Den får man gråta till. Magi!

Jag ska skriva en önskelista för min syster har frågat vad jag vill ha i julklapp. Jag vill inte tänka på sådant fast jag har ändå funderat. Jag önskar mig en bok. Det vet jag. Sen vet jag inte så mycket mer. En till bok kanske. En prenumation på någon Historia-tidning. Ett par Dr Martens. Röda, eller låga svarta, eller gröna. 

Igår blev jag så ledsen, så ledsen när en man var elak mot mig. För jag tror alltid gott om folk. Lagom godtrogen. Mannen skällde på mig och förbannade sig över min blodtörstiga byracka till hund. Ack ja, ack ja. En del är visst hopplösa, hur trevlig och resonabel man än försöker var.

Adjökens!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0