mitt i nyllet. aj!


Hela världen är så underbar, bara man får ett svar...


Jag ska sluta upp med att göra denna blogg till en jävla klagomur. Det är ju egentligen inte min grej att deppa ihop och ladda ur sådär. Men okej, även en duracellkanin slutar väl fungera någon gång?

Nu känns det i alla fall som saker och ting har klarnat upp. Jag vet vilka jag har (och inte har) och det känns ändå helt okej. Jag fattar nu, äntligen!

Hanna min älskade redhead, om du läser detta, så vill jag bara skriva en viktig fakta: vi måste ha en äta-chips-kväll snarast!!! Annars kommer vi att gå under och slukas upp av ett mörkt moln eller nåt..

Matilda, du är den vackraste och bästa människa som finns, ville bara påminna dig lite...

Och Jessica, you rock my world darling! Fy fan, nu är vi sanna aktivister också! Couldn't be better, eller?

Puss darlings!

NU däremot, ska jag käka cheddar-chips och titta på en mumsig Edward Norton-rulle. Okej, först ska jag lyssna lite på mitt glädjepiller Timo ♥ 

Vi grejar det här, eller hur? SÅKLART VI GÖR!!!! 



Kommentarer
Postat av: mamma muu

detta är en underbar bild!!!Så goa tjejer och ger en så mycket glädje, den borde du rama in!!

2011-05-15 @ 20:04:54
URL: http://wirrewipp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0