glassigt


Min lärare bjöd mig och några andra på glass idag efter lektionen. Jag kände att det var väldigt snällt. Men jag borde kanske ha valt en magnum istället, när jag ändå hade chansen liksom.....

Igår laddade jag ner den där instagram-appen till iphonis. Det är en app där man kan redigera och dela med sig av sina iphone-foton och låta folk "gilla" ens bilder osv.. Jag tänkte innan att den inte alls skulle vara något speciellt egentligen, men jag hade fel. Jag vågar påstå att jag blivit lite beroende av den nu... Jag älskar foto och jag älskar att kolla på andras fina foton. Helt okej app med andra ord!

Här är några av mina bilder. Inget speciellt, mest for fun så att säga. 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0