det blir fest





Det blir fest när jag är klar med allt i skolan. Herrejävlar rent ut sagt vad det spritter i hela min kropp av bara tanken på att slippa alla jäkla skoluppgifter. 

Nu har jag bara lite kvar, och vill bara bli klar! Borde därför inte sitta och skriva ett blogginlägg nu. Men även min kloka mor säger att en liten paus inte gör så stor skada.

Jag var hos världens goaste frisör idag och vi diskuterade hur vi ska ta oss till med mitt hår. Efter många om och men kom vi till slut fram till en lösning som känns riktigt bra. Mer säger jag icke. Hi hi...

Nämen hörrni, här blir inga barn gjorda. Får väl återgå till mina nedrans uppgifter. Lykke Li håller mig dock sällskap. Den tjejen har stil, den tjejen är ball, den tjejen har attityden, den tjejen kan! Lyssna genom att trycka här!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0