bus y





Igår kväll hade jag feting-ont i mina fötter. Idag har jag ont i ryggen. Det finns alltid något att klaga över. Hö hö hö.

Nej, jag mena, det finns alltid något att glädjas över. Jag hade t.ex. en oerhört rolig första dag på Liseberg igår. Det var mycket att göra och mycket att ta in. Men oh vilka fina kollegor jag har! Tror jag kommer stormtrivas ganska så mycket. Är liiiiiite nervös inför tisdag. Ska stå vid skjutbanan hela dagen och det spelet är tydligen lite jobbigt emellanåt. Aja, det blir väl bra.

Ikväll är det fest. På en söndag minsann. Med Lisebergarna och så. Det blir fint!
Ska vara i skolan kl 11 imorgon. Kommer jag vara bakis? Det vet man inte. 

Nu tänker jag måla naglarna eller nåt. 

Klem klem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0