banana




Gårdagen blev inte som den skulle bli men den blev bra ändå! 
Det blev sol, sol, sol, och vin, vin, vin, och Hanna, Hanna, Hanna. Lite Matilda också. 

Esters är ett trevligt ställe i Kungsbacka, gött häng så att säga.

Som vanligt när jag dricker alkoholhaltiga drycker blir jag extremt sugen på att snacka politik. Igår kväll pratade jag med en ung herre om just det. Det var dock ingen givande diskussion vi hade. Han fick för sig att jag var lesbisk för att jag är feminist, och så sa han "jag röstade inte, men om jag skulle röstat hade jag röstat på moderaterna för att jag är rik"

Det är så intressant hur vissa tänker...

Idag har jag för övrigt inte varit särskilt produktiv. Sov till tolv, åt en smörgås, tog en treo, kollade på extreme homemakeover och grät en skvätt,  och slappade järnet i soffiloffan. Men det är väl som det ska vara tror jag.

Nu ska jag göra popcorn eller nåt. Måste knapra på nåt känner jag.

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0