let's go bananas


Kära vänner och läsare, gamla som nya, låt mig presentera mitt anus... Mitt anus bananus!

Anus bananus är ett litet projekt jag startade för ungefär ett halvår sedan. Tanken var att det skulle bli en helt vanlig blogg, med mig som bloggare. Mer än så har jag egentligen inte att säga om det. Jag har liksom låtit det hela ligga och gotta till sig sedan dess födelse.

Namnet kan enligt vissa verka aningen stötande och provokativt. Men det är lite det som fängslade mig med namnet. Jag är motsatsen till att vara pryd, och då ska min blogg självklart ha ett lika oanständigt namn!
Anus bananus är också ett uttryck jag ofta använder i olika situationer. Det är ett bra uttryck!

Alltså, mina vänner, kommer anus bananus att fungera precis som vilken annan blogg som helst. Jag skriver om det jag känner för, bjuder er på bra musik och delar med mig av min tankeverksamhet. Jag levererar, ni läser. Lätt som en plätt!

Oj, just det ja... Jag har en gedigen historia inom bloggandet. Ni kan ju leta upp mina gamla godingar om ni vill. Jag tänker för omväxlingsskull inte länka mina tidigare bloggar. Jag känner för en helt fresh start så att säga!

Puss och kram syns på stan...eller här!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0