blaj


Igår drömde jag att jag höll på och växla massa femkampsbiljetter, det märkliga var att jag låg i min säng när jag växlade och det enda jag hade på mig var mitt täcke. Det var en fruktansvärt jobbig och omständig situation och en än mer enerverande dröm. 

Jag har stått vid älskade skjutbanan idag, och vid ett tillfälle trodde jag att jag skulle dö av huvudvärk och trötthet. Det var dock skönt att ha en kompanjon vid sin sida, för allt går så fantastiskt mycket bättre när man är två.

Jag har också varit ledsen idag av olika anledningar. Det "bor" en handikappad duva på Liseberg och mitt hjärta mosas när jag ser den lilla fågeln halta runt, och jag blev så arg på en gäst som jagade den. Vill bara plocka upp stackaren och pyssla om den lite. En annan fågel blev påkörd av Kanonen idag, men det är en helt annan historia. 

En annan som dött är ju Ryan Dunn och det känns rent förjävligt. Usch vad sorgligt! Jag älskar Jackass och ja, det är bara så fruktansvärt alltihop. Fy.

Det finns så mycket jag inte förstår mig på och jag blir tokig av sånt. Hur kan t.ex. en stjärna spruta vatten och hur stort är egentligen universum? Ne jag pallar inte. Jag förstår inte heller meningen med att lägga upp femtioelva likadana bilder på sig själv på fejan, och jag förstår inte grejen med föööör korta jeansshorts. 

Jag känner mig inte så positiv just nu...

Det var i alla fall skönt att sluta en timma tidigare och det är riktigt nice att ha världens finaste och bästa storasyster som kör sin lillasyster hem efter jobbet. Jag älskar dig min fina! 

Gute nacht!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0