ett ganska pissigt inlägg


Min hund kissade precis på mitt överkast. Det brukar vanligtvis ske när det åskar. Det åskar inte! Han tänkte: "lika bra att slå en kissedrill utifallatt!"

Palla...

Det mest spektakulära med det här är nog ändå att jag inte har någon som helst lust att slänga in överkastet i tvättmaskinen klockan halv 3 på natten. Är det jättevidrigt att låta det ligga och dra? För trött för att reflektera över det här egentligen. 

Hunden åkte i alla fall ut med huvudet före från mitt rum och jag kommer inte vara det minsta kärleksfull mot honom imorgon. Ska sätta på honom ögonbindel så att han inte kan ge mig den där puppy eyes-blicken.....

Jag var förresten ute och drack öl för några timmar sedan och jag kom hem alldeles lagom lullig och gullig. Det var såklart alldeles awesome att träffa Hanna och Jessica. Som jag saknat dom! Och imorgon ska jag få krama om mitt älskade hjärtegos Matilda! Att fylla på med kärlek från sina vänner i tider som dessa är livsnödvändigt skulle jag nog vilja påstå, utan att låta som att hela världen håller på och går under...

Gud vad jag pladdrar om absolut ingenting egentligen. Jag får väl ta och slänga in det där nedkissade överkastet i tvättmaskinen. Det finns en risk att hunden åker med. Fast ne.

Jaja. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0