det går inte


Att blogga existerar för tillfället inte. Jag jobbar och står i förstår ni (känns forfarande ballt att kunna säga så!)

I onsdags var den lyckligaste dagen i mitt liv, so far. Studenten alltså... Det var alla tiders. Jag var så överlycklig hela dagen. Åh vad fint allt var! 

Annars då? Jo jag jobbar som sagt och det går fint förutom det faktum att mina fötter har dött en brutal död... Införskaffade mig ett par dyra skor idag (1300 kronor!!!) så jag hoppas på att kunna återuppliva mina stackars fossingar med mina dyra dojor på!

Jorå, livet flyter på som det ska.

Idag har jag varit ledig och jag har disponerat min ledighet på bästa sätt. Solat, grillat, motionerat. Nu sitter jag. Sen sover jag. Känns faktiskt helt stabilt!

Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0