jag e jag


Lyssnar på finaste Hästpojken och taggar Emmaboda!!!!! Jag köpte mig en ryggsäck av den mindre varianten och hoppas på att få ner min packning i den. Optimistiskt tänkande ska vara bra har jag hört.

Jag köpte ett tält, två stolar och ett bord för 250 spänn också. Kvalitén är säkert jättebra............

Det ska bli så jäklans roligt med festival. Hade verkligen inte planerat det i sommar, så ja, det blev liksom en fin surprise.

Nu måååste jag fortsätta packa. Jobbar till 23 imorgon, åker klockan 5 på onsdag. Livet är en jävla fest och jag är alltid bjuden!

Puss



Arvika 2010

Kommentarer
Postat av: Jennipher

Och du är en av dem finaste jag vet! <3

2011-07-26 @ 21:42:39
URL: http://jeennipher.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0