I'm legendary, you're not!




Var ute på en fin promenad, satte mig på en bänk, fick en flis under nageln, ångrade att jag gick ut, får inte ut flisen, smärta from hell, ångrar fortfarande att jag gick ut...

Jag kollade lite på dokumentären Fuck you, fuck you very much om Leila K förut, och jag kan nu konstatera att hon är en ytterst speciell person. Hon är så fruktansvärt otrevlig så att det nästan blir ballt. En sann legend, helt klart. Min kära mor hamnade nästan i slagsmål med Leila en gång. Jag hade gett min högra arm för att få uppleva det!! 

Trots att hon är en av de mest otrevliga personerna som finns så tycker jag att hon är sjukt cool. Hennes musik tilltalar ju såklart mig i och med min förkärlek till sådant gammalt tjafs. Här har vi dock en ny låt, med Leila, och den är ju snudd på fantastisk!

Nu måste jag torka håret, sen blir det jobb. Kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0