ah ha ha ha


Btw, Sanna från Big Brother var på Liseberg och ville skjuta bin när jag stod i Bihålan. Oh my Jesus.....
Jag hoppas hon gjorde sig så dum medvetet. Jag ville kasta korkar på henne och säga: "dom är ungefär lika korkade som du är".

Det är tur man kan behärska sig ibland.

Jag tänkte göra en sallad att ta med till jobbet, sen ångrade jag mig. Min arm har feber, eller mina myggbet har feber, eller det känns som jag håller på en blodpropp i armen, eller är det ens möjligt?

Det känns bittert i armen helt enkelt. Men jag är glad och lever ändå.
Jag vill bjuda er på en låt. Tryck här!



Puss





Kommentarer
Postat av: hej

börja twittra vettja

2011-07-16 @ 01:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0